کهکشان علم و ایمان

وبلاگ اختصاصی سید رضا واقفی
شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ب.ظ

ورود به وبلاگ اصلی کهکشان علم و ایمان

برای ورود به وبلاگ اصلی کهکشان علم و ایمان (وبلاگ اختصاصی سید رضا واقفی) روی لینک زیر کلیک کنید



http://s4.picofile.com/file/8285843118/Untitled_1.jpg


ورود به سایت آقای واقفی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
سید رضا واقفی

نظرات  (۷)

۰۳ دی ۹۸ ، ۱۲:۲۸ سید ایلیا موسوی

همه ی مطالب عادیست 

خیلی ممنون

فصل ۱۴و۱۵علوم رولطفادرس بدید

با سلام و خسته نباشید

من فیلم های شما رو اتفاقی تو گوگل که داشتم سرچ میکردم دیدم واقعا عالی بودن دمتون گرم تو این ایام قرنطینه که ما نمیتونستیم بریم مدرسه فیلم های شما خیلی به من کمک کرد واقعا ممنونم🌸

سلام اقای واقفی بنده صبوری هستم و دوسال شاگرد شما بودم که از این بابت خوشحالم لطفا درس دوازدهم علوم نهم راهم تدریس کنید ممنون میشم

 

فیلم های آموزشی تون واقعا حرف نداره مخصوصا در درس روان شناسی..فقط میخواستم خواهش کنم که ویدیو های مربوط به این درس رو به ترتیب بزارید که راحت تر در دسترس باشه...ممنون

سلام 

واقعا دستتون درد نکنه استاد ‌. ویدیو های تدریستون عالی هستن 

بخصوص ویدیو روش حل مسائل، من تو این دوران قرنطینه در درس هایم بسیار آسیب دیدم ولی به کمک تدریس های شما تونستم جبرانش کنم و نمرات خوبی بگیرم . خیلی خیلی از شما ممنونم.

باتشکر

سلام اقای واقفی 

خسته نباشید واقعا ویدیو های تدریستون عالی هستند من کتاب ۱۰ پله بالاتر شما را هم خوانده ام فوق العادس دستتون درد نکنه شما جوری مطالب رو توضیح میدید که همون موقع مطالب رو حفظ میکنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی